Лабораторна діагностика

Лабораторна діагностика – одна з найважливіших медичних галузей. Без неї дуже складно якісно організувати роботу лікарів. За допомогою лабораторної діагностики набагато легше поставити діагноз та максимально ефективно підібрати курс лікування, ґрунтуючись безпосередньо на результатах аналізів.
Лабораторна діагностика включає такі розділи:

• мікробіологія,
  • вірусологія,
  • імунологія,
  • біохімія,
  • цитологія та інші.

В наш час ця сфера медицини розвивається дуже швидко і дає відповіді на все більше питань про діагностику та лікування багатьох захворювань.

Аналізи призначаються лікарем, виходячи із віку, статі пацієнта, особливостей хвороби, а також загального стану та наявності скарг.

Лабораторна діагностика включає забір біоматеріалу, його транспортування, дотримання умов зберігання, а також дослідження та розшифровку аналізу.

Для аналізу використовують різні види біологічного матеріалу, такі як слину, сечу, сперму, кров, мокротиння, мазки та інше. Для коректного дослідження одержані зразки оперативно відправляють до лабораторії.

Одна з найпопулярніших послуг – це аналіз крові. Проведення такого дослідження допомагає виявити ознаки різних хвороб (навіть за відсутності симптомів), виявити зміни в системах організму і органах. Також завдяки аналізу крові можна виявити інфекцію, оцінити гормональний статус, загальний стан імунітету тощо.

Головне завдання лабораторії – надати лікарю коректні дані про дослідження біоматеріалу і зіставити їх з нормами (які зазвичай представлені в бланках).

Сьогодні отримана з лабораторних досліджень інформація дає можливість для встановлення правильного діагнозу та оцінки ефективності лікування.

Наприклад, визначення гемоглобіну, числа тромбоцитів, еритроцитів і лейкоцитів проводиться загальний аналіз крові.

Для дослідження функцій печінки, нирок та визначення рівня холестерину призначають біохімічний аналіз крові.

За допомогою імуноферментного аналізу можна отримати дані про ступінь розвитку захворювання та оцінити результат лікування.

Крім цього, завдяки аналізу крові можна визначити наявність вагітності та її термін, оцінити рівень гормонів, виявити наявність чи відсутність антитіл до різних хвороб та багато іншого.

Призначення лабораторної діагностики

Оскільки багато існуючих захворювань мають схожі симптоми та прояви, а інші, навпаки, у деяких пацієнтів можуть протікати безсимптомно, – діагностика сильно ускладнюється. У такому разі не завжди достатньо знань, досвіду та професіоналізму лікаря – потрібні додаткові дослідження.

За допомогою різних аналізів можна виявити патологічні процеси в організмі на ранній стадії, а потім простежити динаміку розвитку хвороби та оцінити результативність лікування.

Лабораторні дослідження допомагають вирішити такі основні завдання:

• оцінка функцій органів та систем організму;
  • діагностика захворювань;
  • контроль ефективності лікування;
  • спостереження за перебігом хвороби;
  • виявлення змін у організмі;
  • пошук нових методів вивчення біологічних матеріалів

Лабораторна діагностика у Comfort Clinic

Лабораторна діагностика у нас в Comfort Clinic, як інші напрямки, організована на високому рівні. Медсестри, які займаються забором аналізів справжні професіонали своєї справи.

Ми суворо дотримуємося правил забору та транспортування біологічного матеріалу, щоб отримати максимально точні результати.

Для того, щоб надати нашим пацієнтам можливість здати аналізи безпосередньо в клініці і не гаяти часу на пошук лабораторії ми налагодили тісне співробітництво з такими центрами як CSD та Діла.

Висока точність результатів та доступні ціни дозволяють пройти лабораторну діагностику пацієнтам із будь-яким рівнем достатку. А фахівці Comfort Clinic, орієнтуючись на результати аналізів, допоможуть підібрати ефективне лікування.

Записатися на аналізи Ви можете скориставшись формою запису, або зателефонувавши за номером телефону, який Ви бачите на сайті. Адміністратори Комфорт Клінік підберуть для Вас зручний час, а також нададуть інформацію щодо необхідної підготовки перед забором біологічного матеріалу.