Трихоскопія

Трихоскопія – діагностика волосся та шкіри голови в Ірпені, Київська область

Посилення випадання волосся, зміна його структури, підвищена жирність або сухість шкіри голови, рання сивина та інші зміни можуть говорити про необхідність діагностики волосся та шкіри голови.

Пройти дане обстеження – трихоскопію – в Ірпені, Київській області можна в Comfort Clinic. Висококваліфіковані спеціалісти, новітнє обладнання дозволить швидко встановити причину проблем із волоссям та призначити ефективне лікування, а доброзичлива атмосфера зробить Ваше перебування у нашій клініці максимально комфортним.

Щоб записатися на трихоскопію – діагностику волосся та шкіри голови в Ірпені, достатньо зателефонувати за будь-яким номером телефону, вказаним на сайті, скористатися онлайн-чатом або замовити зворотний дзвінок.

Комп’ютерна трихоскопія в Комфорт Клінік

Трихоскопія – один із способів діагностики в трихології, що відрізняється високою інформативністю, що не займає багато часу. Проводитись за допомогою спеціального приладу, оснащеного цифровою камерою з високою роздільною здатністю. Камера може вивести на монітор зображення збільшене в 1000 разів.

Процедуру комп’ютерної трихоскопії в Комфорт Клінік проводить лікар-трихолог із багаторічним досвідом. Під час обстеження буде зроблено низку знімків, які допоможуть визначити основну проблему та знайти найбільш підходящий варіант лікування.

Основні показання щодо цифрової трихоскопії:

?облисіння повне або часткове, будь-якого типу;
?пошкодження шкіри голови та волосся після впливу агресивного середовища
?підвищена жирність, сухість шкіри голови
?поява лупи
?рання сивина
?зміна структури волосся (відсічені кінчики, відсутність блиску, ламкість).

Дослідження з допомогою трихоскопа дає можливість визначити стан і тип шкіри голови, інколи навіть дозволяє відразу знайти причину проблеми із нею. Також за допомогою цифрової трихоскопії досліджують стан волосяних фолікул, структуру волосся і навіть проводять діагностику сальних та потових залоз.

Після обробки знімків за допомогою спеціальної програми, ретельного аналізу скарг та симптомів висококваліфіковані фахівці Комфорт Клінік поставлять діагноз та допоможуть підібрати правильне лікування або запропонують пройти додаткові обстеження та аналізи. Їх Ви також зможете здати в нашій клініці, що заощадить Ваш час.

Ціна трихоскопії волосся та шкіри голови

Вартість трихоскопії волосся та шкіри голови Ви можете дізнатися у спеціальній вкладці на сайті, де вказані актуальні ціни. Також там можна побачити вартість додаткових послуг та аналізів.

У Комфорт Клінік нам важливо, щоб усі послуги та лікування були надані на найвищому рівні, при цьому мали доступну ціну. Ми турбуємося про Ваше здоров’я та комфорт, тому до Ваших послуг завжди найкращі фахівці Ірпеня, найновіше обладнання, найсучасніші та найефективніші методи діагностики та лікування. Приходьте та переконайтесь особисто!

Лікарі клініки

Олена Дмитрівна Черевко