Радіохвильове лікування шийки матки

Радіохвильове лікування шийки матки в Ірпені в клініці Comfort Clinic

У клініці Comfort Clinic в Ірпені проводять радіохвильове лікування шийки матки. Такий метод є найсучаснішим, безпечним, малоінвазивним, ефективним і на сьогоднішній день вважається “золотим стандартом” лікування патологій шийки матки. Щоб докладніше дізнатися про радіохвильове лікування шийки матки в клініці Comfort Clinic в Ірпені та записатися на прийом до лікаря – зателефонуйте нам за номером, вказаним на сайті, або скористайтеся кнопкою зворотного зв’язку.

Радіохвильовий метод лікування шийки матки заснований на тому, що під впливом радіохвиль високої частоти рідина, що міститься в клітинах, випаровується. Спеціальний радіохвильовий ніж, який використовується для маніпуляції, січе пошкоджені тканини безкровно і практично безболісно. Цей метод широко використовується для лікування різноманітних патологій шийки матки, таких як “ерозія”, псевдоерозія, дисплазія та інші.

Серед переваг радіохвильового лікування шийки матки можна виділити:

• безконтактність методу, а значить відсутність ризику зараження;
  • безкровність процедури завдяки коагуляції судин;
  • максимальне збереження здорових тканин;
  • відсутність рубців, а також запалень, набряків, опіку;
  • короткий період реабілітації.

Процедура є найбільш безпечним та ефективним методом лікування шийки матки, проте має деякі протипоказання:

• інфекції, запалення матки та придатків;
  • онкологічні процеси в шийці матки;
  • встановлена ​​ВМС;
  • наявність кардіостимулятора та деякі інші.

Особлива підготовка до маніпуляції не потрібна, проте обов’язково має бути проведений гінекологічний огляд, аналізи на наявність інфекцій та стан мікрофлори. Крім того, важливо виключити гінекологічні патології, які потребують інших методів лікування.

Основними показаннями до радіохвильового лікування шийки матки є різні види “ерозій”, а також дисплазія підтверджена ПАП-тестом.

Для запису на процедуру радіохвильового лікування шийки матки в Comfort Clinic в Ірпені зателефонуйте нам за номером, вказаним на сайті, або заповніть форму зворотного зв’язку.

Ефективність радіохвильового лікування “ерозії” шийки матки

В даний час радіохвильове припікання вважається найбільш ефективним і при цьому мало травматичним методом лікування ерозії шийки матки.
Важливою перевагою маніпуляції є відсутність тривалої та складної підготовки до її проведення. Після огляду, здачі стандартного пакета аналізів та проведення кольпоскопії можна відразу ж запланувати прийом для радіохвильового лікування “ерозії” шийки матки.
Процедура, як правило, проводиться невдовзі після закінчення менструації, на 5-10 день циклу. При радіохвильовому припіканні “ерозії” коли січуться уражені тканини – відбувається одномоментна коагуляція судин. Це дозволяє уникнути кровотеч, набряків та запалень після маніпуляції.

Застосування радіохвильового лікування при дисплазії шийки матки

Дуже успішно застосовується радіохвильове лікування також при дисплазії шийки матки. Це досить поширене гінекологічне захворювання небезпечне тим, що за відсутності регулярного спостереження та своєчасного лікування може дійти до онкологічного процесу.

Метод радіохвильового лікування дисплазії шийки матки є досить ефективним та найменш травматичним серед існуючих. Завдяки максимальному збереженню здорових тканин, а також відсутності рубців і опіків дана процедура рекомендована при лікуванні жінок, що не народжували, які надалі планують вагітність.

Маніпуляція не займає багато часу, її тривалість залежить від кількості уражених тканин і в середньому становить 10-20 хвилин.

Процедура радіохвильового лікування практично безболісна, проте за бажанням пацієнтки може проводитися з використанням місцевої анестезії.

Безперечною перевагою даного методу є короткий період реабілітації та відновлення.

Вартість радіохвильового лікування шийки матки в Comfort Clinic

Вартість радіохвильового лікування шийки в Comfort Clinic ви можете дізнатися, вивчивши відповідний розділ сайту, або зателефонувавши нам. Також ціну маніпуляції назве лікар під час прийому.

Ми в Comfort Clinic прикладаємо максимум зусиль, щоб пацієнти могли отримати якісне та ефективне лікування патологій шийки матки за доступними цінами. Щоб особисто в цьому переконатись – запишіться на прийом до нашого гінеколога вже сьогодні.

Лікарі клініки

Юлія Володимирівна Клокун