Уколи ліполітиків

Ліполітики для тіла

Ефективним методом боротьби з целюлітом та локальними жировими відкладеннями, навіть у важкодоступних місцях є використання ліполітиків для тіла. Ліполітики – це спеціальні препарати, які ін’єкційно вводять під шкіру на різних ділянках тіла.

Ця процедура не лише здатна відкоригувати фігуру, а й допомагає покращити стан шкіри, відновити обмін речовин у тканинах.

Ін’єкційний ліполіз Київ: особливості процедури

Однією з головних переваг ін’єкційного ліполізу над класичною ліпосакцією є те, що у разі ліполізу не потрібно хірургічного втручання, це неінвазивний спосіб позбавлення локальних жирових відкладень.

У Clinic Comfort ми використовуємо сучасні безпечні препарати з доведеною ефективністю. Один з них – Dermaheal LL. Під його впливом зайвий жир розщеплюватиметься і виводитиметься з організму природним шляхом, через лімфатичну систему. У складі Dermaheal LL  міститься три основні компоненти:

• L-карнітин – виводить із клітин компоненти, які накопичуються внаслідок утворення жирових відкладень.
  • Фосфатидилхолін – розчиняє мембрани жирових клітин, розчиняє жир.
  • Декапептид – 4 – активує вироблення колагену, що сприяє зміцненню м’язового каркасу та підтяжки шкіри.

Зони застосування уколів для схуднення

Найчастіше ліполітики використовують, щоб позбутися жиру на таких ділянках, як обличчя (щоки та підборіддя), зона “клімактеричного горба”, живіт, боки, стегна та верхня частина рук.

Вид препарату та кількість ін’єкцій індивідуально для кожного пацієнта визначає лікар-косметолог після отримання результатів комплексних аналізів жирових відкладень. Який саме препарат використовуватиметься, також залежить від бажаного результату пацієнта.

Після проведення процедури у пацієнтів може з’явитися припухлість, набряклість, почервоніння та болючі відчуття у місцях уколів. Але це нормальна реакція організму, і ці симптоми проходять протягом кількох днів.

Переваги уколів ліполітиків

За умови дотримання всіх рекомендацій лікаря ліполіз має тривалий і стійкий ефект. Це безпечніший метод позбавлення жиру, без хірургічного втручання. Крім того, процедура не потребує тривалого реабілітаційного періоду та поєднується з іншими косметичними маніпуляціями. Також у Comfort Clinic ми пропонуємо доступні ціни на проведення хімічної ліпосакції.

Результати проведення процедури ліполізу

Після кількох процедур Ви побачите зменшення жирових відкладень у проблемних зонах, зменшення обсягів всього тіла. Під впливом ліполітиків Ваша шкіра стане більш підтягнутою та еластичною. Вирівнюється рельєф шкіри, а целюліт стане менш помітним.

Щоб якомога довше насолоджуватися результатом ін’єкцій, фахівці нашої клініки рекомендують дотримуватись збалансованого харчування, збільшити фізичну активність та виконувати лімфодренажний масаж на проблемних ділянках (але не раніше ніж через 3 дні після процедури).

Протипоказання до застосування ліполітиків

Як і у всіх ін’єкційних процедур, є свої протипоказання до проведення ліполізу, які необхідно враховувати перед тим, як пройти цю процедуру. До тимчасових протипоказань відносять:

• Вагітність.
  • Грудне вигодовування.
  • Патологічне ожиріння з ІМТ >30.
  • Гострі інфекційні захворювання.
  • Хронічні хвороби на стадії загострення.

До абсолютних протипоказань ми відносимо:

• Онкологія.
  • Захворювання імунної системи.
  • Серйозні захворювання печінки чи нирок.
  • Порушення згортання крові.
  • Алергія до компонентів препарату.

Для того, щоб бути впевненим у необхідності та можливості проведення даної процедури, Вам обов’язково потрібно попередньо проконсультуватися з фахівцем.

Щоб змоделювати чіткі контури тіла і при цьому покращити стан Вашої шкіри, записуйтесь на консультацію до лікаря-косметолога в Comfort Clinic!